Velimir Buvljanec

Izvor: Neciklopediju
Prijeđi na navigaciju Prijeđi na pretraživanje

Velimir Buvljanec (Varaždin, nepoznato 1974.) je nezavisnodržavnohrvatski fašističar koji se bavi širenjem svakoraznih netrpeljivosti, netolerancije, mržnje, poticanja na nasilje.

Velimir Buvljanec

Velimir Buvljanec ili Izbljuvanec, kako mu tepaju najbliži, rodio se u (duhom i inteligencijom) siromašnoj obitelji koja je u totalitarnom režimu ugnjetavana. Naime, otac, trener sinkroniziranog plivanja i majka, hm... recimo prijateljica noći, nikako se nisu uspjeli kvalificirati za članstvo u Savezu komunista, kako Hrvatske tako ni Srbije, Kosova i Metohije. Zbog svoje profesije i sumnje da je blisko povezan sa homoseksualno orijentiranom populacijom, Buvljanec stariji biva progonjen od svih: Torcida, Delije, Grobari, Izviđači, SKOJ-a, B.A.B.E., Rode, Čaplje, gotovo svugdje gdje bi skrušeno potražio pomoć. Usljed samo malog dijela gore navedenih nedaća, da se zaključiti kako mali Velimir baš nije imao valjano rodoslovlje za dati moment vlastita djetinjstva. Utočište je, kako pripovijedaju najbliži, pronašao u obližnjoj nevladinoj vjerskoj udruzi, gdje stiče nedvobenu, ali dvosmislenu da, popularnost.

Mladi UDBAŠi Mirko i Slavko, ili Beli i Crni

Obzirom na inferiorni intelekt, neke druge kvalitete je izbrusio do kraja. Padom totalitarnog režima, mladi fašistoid se polako uspinje na medijskoj ljestvici lokalnih medija, gdje gorljivo propovijeda govor koji je opisiv njegovim gore spomenutim nadimkom. Kako mu raste popularnost među polusvijetom, ovisnicima o karijesu i paradontozi, zoofilima, nekrofilima, tako se i on pred istima mora dokazati. Naime, u javnosti se pojavljuje vijest kako je kurve u nedostatku kuna, plaćao kokainom. Događaj, iako ima pravomoćni, osuđujući sudski epilog, do danas nije posve jasan. Nejasno je zbog čega bi iskompleksirani fašistoid uopće imao bilo što sa kurvama, kada se zna njegova seksualna sklonost prema istomišljenicima istog spola, odnosno kakav bi želudac trebale imati prijateljice noći da bi uopće došle u situaciju da se i, makar samo, rukuju sa fašistoidom..., pa makar i po Lički? Sve je izvjesnije da je u pitanju nesporazum i grubo kršenje sloboda našeg TV fašistoida, naime u nekoliko navrata je sa suzama u očima, onima koji ga slušaju, pripovijedao da se radi o nesporazumu... "Djevojke s kojima je bio na tečaju domaćinstva malo su popile, te nesretnog Velimira zasule, sad on više nije siguran, brašnom ili štaubom..." To je u konačnici sljedbenicima totalitarnog režima bilo dovoljno za osuđujuću presudu, te rušenje ugleda i časti među svojim istomišljenicima, i sada nesretniku ne preostaje ništa drugo, nego grčevita borba za vraćanje ugleda i časti, a sve zbog malo štauba ili brašna.

Velimir "Brašnar"

Njegova, gotovo svakodnevna, borba može se, uz uvjet zdravog želuca i isključenog mozga, pratiti na nekim lokalnim TV postajama u tzv. emisiji "Izbljuvica".

Nagrade i priznanja[uredi]

Već godinama kao jedini kandidat osvaja nagradu Pederčina Hrvatske (ne opisuje seksualnu orijentaciju, nego karakter, osobnost).