Srpski jezik

Izvor: Neciklopediju
Skoči na: orijentacija, traži

Najvažnija činjenica koju trebate znati o srpskom jeziku je ta da on nema apsolutno nikakve sličnosti s hrvatskim(postaje slučajevi hrvata koji su iz znanstveno-istraživačkih razloga cijeli život pokušavali naučiti srpski, no nisu uspjeli). Srpski jezik pripada grupi balkansko-klingonskih jezika(za razliku od hrvatskog koji je slavenski jezik). Ako vidite nekoga na ulici kako govori da on može razumjeti srpski on sere i pravi se važan ili je udbin špijun, u oba slučaja udarite ga nogom u međunožje. Jedan od razloga raspada Jugoslavije je upravo različitost hrvatskog i srpskog jezika, jer Hrvati i Srbi se nikako nisu mogli razumjeti koliko se god trudili.Taj problem je samo privremeno rješen uvođenjem latinskog kao službenog jezika u SFRJ.

Ćirilica[uredi]

Srpski jezik se koristi ćirilicom i samo ćirilicom, te ako znate ćirilicu vi ste Srbin. Samo Srbi znaju ćirilicu(i neka ruska plemena nedodirnuta civilizacijskim postignućima).

Sličnosti s hrvatskim jezikom[uredi]

Nema ih.

Padeži[uredi]

Srpski jezik ima oko 670 padeža, no nitko ne zna točan broj zbog nemogućnosti prevođenja brojeva s ćirilice na latinicu(hrvatski ima 6, plus oni jedan kojim dozivamo, no zapravo ga nitko ne koristi).